Tema: Re: Kur geras java tutorialas?
Autorius: Sail
Data: 2015-02-25 15:06:28
Jei is tikruju, tai autorius pasimetes, ka toliau daryt.

Visual C++ kol kas skaitosi/ciupinejaisi  taip neypatingai, neina ledu
pralauzti kad jau pradetu darytis idomu ir naudinga.

Ir kyla klausimas ar isvis visual C++ tai tas daiktas su kuriuo reiktu ka
nors rasyt windowsams.

Zodziu nera is mano nei konkretaus poreikiu suformulavimo, nei minciu "kas
toliau". Kas aisku, tai kai ateis hardwaras is kinijos, reiks pazaisti su
grafiniais displejais ir arduino.