Tema: Re: Kur geras java tutorialas?
Autorius: Laimis
Data: 2015-02-23 15:34:36
Sail rašė:
> Java todel, kad su C++ susisaukia gerai. C++ perskaiciau mano mineta
> tutoriala, kartais arduinui kazka parasineju, tai man sintakse akiu
> nespaudzia.

Kalbos viena su kita susišaukia ne tiek sintaksiškai, kiek per
paradigmas, technikas/pattern'us.
Kad Java sintaksė akių nespaudžia, tai kažkas unikalaus...:-)
Visų pirma tai yra statinė kalba, kurioje iš anksto griežtai turi
deklaruoti kintamuosius. Declarative noise.
Argi to tikrai reikia, paprastiems uždaviniams? Hell no!
Na ir tęsiant kompleksiška OOP (object oriented programming) kultūra,
kuri tikrai būdinga javainėms aplikacijoms/bibliotekoms ir kas
(skaityti, suprasti, prisitaikyti, pakeisti) turėtų spausti ne tik akis,
bet jau ir smegenis, jei dar nesinešioji ant kupros solidaus žinių
bagažo ir patirties.

> O pythonas man cainykui kazkaip nepatiko. Esu parases sioki toki interfeisa
> xml'ini tarp dvieju programu, veikia, bet sux tas pythonas mano akims nors
> tu ka.

Ok. Tada Ruby. Bet pirma pabandyk parašyti tą interfeisą su java, kad
galėtum iš naujo įvertinti ant kiek tas sux python'as palyginus nesux :-)
(pastangų ir laiko prasme turėtų būti sunkiau ir ilgiau)

Python'o bėda, kas pradedantiesiems manual'as yra perdėm
techniškas/formalus, sausokas.

> Saip tikslas tai pramokti normaliau C++, o javos supratimas but androidui
> gerai.

Tai kodėl iš karto ne C++?
Abejoju, kad Arduinui ir alike rašomas C++ kodas. Gal tik taip vadinama;
ten veikiau iš esmės C su C++ užuominom, ribotai. Svarbiausias dalykas,
kalbant apie C++, kas tikrai yra C++ esmė ir ką vertėtų pramokti
apskritai — objektinis programavimas.
Todėl iš karto ir nesiūlau sunkiosios artilerijos (interfeisai, multiple
inheritance, generics ir t.t.).

http://kivy.org :-)