Tema: Re: Kur geras java tutorialas?
Autorius: Sail
Data: 2015-02-23 15:56:51
Matai, yra vienas dalykas ko as absoliuciai nepagaunu kol kas su PC.

Su procesoriukais programavimui, kokia ten C atmaina bebutu, ten daug maz
atrodo paprasta - setup ir loop, ir gali prisigamint objektu ar funkciju
gyvenimo palengvinimui. Galioja visa teorija apie pointerius referencus
duomenu strukturas kintamuju perdavima pagal value/reference etc. Ir turimi
resursai aiskus - koju kiekis ir tipai, atmintys.

Vienzo liux, galima imti ir drozti ka nors nors ir dabar. Katilines valdyma
padariau net su savo ribotom ziniom.

Bet PC atveju, C++ tarkim. Kur pasiskaityt, kaip su sia kalba pakrapstyt
kokius isorinius resursus - duombazes, web'inius dalykus, ir panasiai. Ar
yra tam kazkokios bibliotekos?

Gal kazkur apie tai paskaityt galima? Net nezinau ko guglo klausti.

Pvz uzsinoriu parasyt ka nors su visual C++, kas saugotu duomenis i SQL
serveri. Ko isvis googlo klausti, kad suzinot kaip prie serverio jungiamasi,
Microsoft SQL server API?