Tema: Re: Kur geras java tutorialas?
Autorius: Sail
Data: 2015-02-23 14:03:57
Java todel, kad su C++ susisaukia gerai. C++ perskaiciau mano mineta
tutoriala, kartais arduinui kazka parasineju, tai man sintakse akiu
nespaudzia.

O pythonas man cainykui kazkaip nepatiko. Esu parases sioki toki interfeisa
xml'ini tarp dvieju programu, veikia, bet sux tas pythonas mano akims nors
tu ka.

Saip tikslas tai pramokti normaliau C++, o javos supratimas but androidui
gerai.
Geru programeriu jau nebusiu niekada, bet pagrindai labai pravercia visur.