Tema: Re: Kur geras java tutorialas?
Autorius: news
Data: 2015-02-23 17:48:05
Algoritmams rasyti tau tiks betkuri kalba, taciau kai susidursi su UI
programavimu, duombazem, web'u tai suprasi, kad C++ tam visiskai
netinka. Teoriskai viska galima padaryti ir su tuo paciu C++, bet
praktiskai tai bus ziauriai nepatogu ir uztruks begale laiko. Kiekvienam
darbui yra savi irankiai.

Java nebera jau labai populiarejanti kalba, bet ja vandens pavirsiuje
islaiko androidas.