Tema: Re: Kur geras java tutorialas?
Autorius: Real Name
Data: 2015-02-25 12:18:44
> Argumentai? Flame of languages? :-)

Perskaičiau visą diskusijų giją, ką pastebėjau:

a) temos autorius per daug vertina kalbos sintaksę tai suprasdanas kaip
"kalbą".
b) daugelis neteisingai mano, kad turėti kažkokius objektus galima tik C#,
o jau C++ ne :)
c) kreiptis į sistemą serviso galima iš bet kokios kalbos, net iš *.bat
failiuko.

išvada:
1. pagrindinis C++ ir C# skirtumas yra tame, kad pirmoji gamina tikrą CPU
kodą, o antroji yra interpretatorius, na kaio BASIC seniau. JAVA tipiniu
atveju irgi interpretatorius, nors esu turėjes ir native JAVA
transliatorių.
2. visokie web ir serverių db aptarnaujami visokių servisų, bibliotekų ir
pan., todėl ten naudotina spec. priemones, kaip PHP ir t.t.

--
- Using Opera: http://www.opera.com/mail/