Tema: Re: programos apsauga.
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-02-03 13:47:06
    Gal tie 700 kokiam nors ruseliui gyvenanciam kokioje nors taigoje yra daug;) o siaip pamenu senais laikais kazkiek lauzydavau tai paleidi bet kokia programa per debugeri, ji ten issipakuoja ir t.t.., pvz isveda koki tai meniu tada kali breakpoint'a ir viskas atkoduota ir prieinama debugeryje :) galima savint i hdd paemus ir kada reik vel uzsikraut:)

    Pamenu tokiu budu rar dosinius skriptus traukdavau :) na kai eidavo crackinti zaidimai supakuoti i exe rara su navarotnu skriptu su meniu, pasirinkimais visokiais :) tai poto pradejau pats tokius kept gaves ta skriptuka :)

JDM.