Tema: Re: programos apsauga.
Autorius: Dainius
Data: 2012-01-31 16:36:27
pirmiausia, tai dvieju beveik vienodu programu nelabai rasi..
antra, programos apsauga maiso tik tiems vartotojams, kurie negali jos
legaliai panaudoti. Nes jei autorizavai, kad tu gali programa naudotis,
jis taves neprasys to daryti kiekviena karta (jei praso, tai cia ne
apsauga kalta, o tas kas dare).

As sutinku, kad is principo dabar saugoti programu nelabai yra prasmes,
bet tai nereiskia, kad jos negali buti efektyvios. Efektyvumas priklauso
nuo to kaip ji apibresi.