Tema: Re: programos apsauga.
Autorius: Darius-B
Data: 2012-01-31 21:57:44
Nu, jo man irgi gana primityvoka atrodo palyginus su sitais features
http://www.oreans.com/themida_features.php
Man kas patiko pas juos, kad savo programoje gali nurodyti funcijas kurioms
vykdyti bus paleista atskira virtuali masina, gali pasirinkti cpu RISC, CISC
kiek coru ir t.t.
Aisku, kaip kazkas rase kad viska galima apeiti, bet yra riba kada jau
nebeapsimoka to daryti. Tai va ir galvoju ar ta riba uz tuos 700Lt galima
pasiekti ar ne. Dar kazkas rase, kad neapsimoka svaistyti pinigu ir uz tuos
700Lt geriau pacia programa patobulinti. Aisku cia kaip kam, bet uz 700Lt
tikrai ne ka pritaisysi, kai vienas programos versijos zingsnis nenoriu
sakyti kiek kainuoja.

"saimhe"  wrote in message news:jg9aru$3g8$1@trimpas.omnitel.net...

>o tai ka cpu vykdys, jei kodas mirtinai nebeprieinamas?

   Senais laikais pakuoti "be atstatymo" sugebėdavo ir toks diet.exe.
Tai yra, pakavimo laipsnis 1...8 (ar kiek ten) yra atstatomas jo
paties priemonėmis, o jei supakuosi 9 laipsniu, jis išpakuoti atsisakys.
Nuo visiškų žioplių gal ir padeda.

--
  saimhe