Tema: Re: programos apsauga.
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-01-31 17:21:39
    Tai kad viska nulauzia tiek vienas apsaugas tiek ir kitas, tiek ir tuos hardwarinius key'us. Yra toks "hakeriu liaudies posakis" - apsauga visada vertinama pagal jos silpniausia grandi, pvz. apsauga hardwarinis raktas, o prie kodo vistiek sugebes prilysti net jei ji ten kazkaip uzkoduosi, tie kas lauzo isdebugins ir atkas bet ka, taip 100% apsaugoti neimanoma nieko...

    Mano asmenine nuomuone imonems i tai daug neverta investuoti, padarai koki serial key kaip mikrosoftas ir viskas, pagal ta serial key gali duoti ar neduoti updeitus, registruoti IP kuris updatinasi -gal kazka pagal tai atsekti dar... ir viskas... vistiek juk jei nores nulaush... beje pagal serial key galima koki nors uzrasa softe rasyt Licensed to UAB "Kriukis" pvz. sis uzrasas rodomas virsuje programos...

    O persistengimas ar dideles investicijos i tai IMHO yra energijos, laiko ir pinigu svaistymas... taspats lygiai del zaidimu, vargsta kazka, kad apsaugoti nors vistiek viskas absoliuciai nulauziama net visokie steam'ai nepadeda tam, vienintelis dalykas kas suveikia tai tai kad kazkokios piratines zaidimo versijos nepazaisi legaliam serve online pasijunges...

    JDM.