Tema: Re: Java applet ir synchronized metodai
Autorius: lomzig@work
Data: 2010-04-08 17:17:54
o tai protokolas užtikrins kad po isAlive() nepataps isDead() ? :)
ta prasme po isAlive tu gali ilgai dar kažką veikti o pasirodys kad jam jau
galva nukirsta...
nu aš noriu pasakyti kad du metodai vienas paskui kitą gali paklaust ar
isAlive, ir abiem pasakyta kad jooo afigėnai, bet kai vienas iš jų padarys
isDead() kitas jau nebeturės šansų apie tai sužinot - bam race condition,
bam crash?