Tema: Re: Java applet ir synchronized metodai
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-08 12:31:15
    Butu aisku idomu apsisviest, as praktiskai jokio manualo neskaites su java pradejau programint, kadangi daug su C# dirbu tai tai nebuvo sunku, tik teko pavargt kol suradau reikalinga appletam IDE :) is tu daugelio galimu pasirinkimu :)

    Siaip itariu radau buga pas save, pas mane heartbeat pagrindine funkcija salina negyvus objektus ir processina visus gyvus, o tada tie gyvi objektai kartais keisdavo masyva per kuri eina aukstesnio lygio call'u ciklas, tai speju cia suo ir pakastas, bet siaip idomu bet kokia info :)