Tema: Re: Java applet ir synchronized metodai
Autorius: gk
Data: 2010-04-08 13:10:29
IMO: spalvos tragiskos - turiu igimta "liga" ir neatskiriu dvieju panasiu 
atspalviu (nesu visiskas deltonikas, bet kur rutuliukuose (per med 
apziura) reikia atpazinti skaicius ar raides nematau), tai nesizaidzia 
man ant aukstesniu nei kad medium lygiu :)

Jornada Del Muerto rase:

> Cia mazdaug tokia struktura
> 
> Appletas - > Sukurta klase kazkas tokio kaip GameEngine kuri daryta
> reusable daugumai zaidimu, kuriant kazkoki zaidima veldejasi GameEngine
> klase kuri yra nuveldeta is Applet, tada ten kazkas daugiau
> implementinama ziurint ko reikia konkreciu atveju.
> 
> Tada GameEngine turi scena pagal interfeisa esant scenai ji apdirbama,
> vieni pagrindiniu metodu tai:
> 
> public void heartbeat();
> public void paint(Graphics g);
> 
> Tiek scenos tiek aktoriaus interfeisai nuo kuriu kurtos scenos ir
> aktoriai turi savyje siuos metodus, scena pirmoje eileje abstrakti klase
> su daliniu funkcionalumu kuri is GameEngine gauna heartbeat ir paint
> call'us, ir po to dar processina su jais visus esamus aktorius.
> 
> Tada scena gali buti mouse ar keyboard listeneris (jei tai ji
> implementuoja, GameEngine siuncia atitinkamus eventus jai) ir tie
> eventai gali atlikti kazkokiu aktoriu zudyma ar apdirbima, dabar va
> biski perziurineju viska ir pasalinus siek tiek kodo kuris pagal ideja
> neturi niekad ivykt rodos kad veikia.
> 
> Va jei idomu galima dirstelt i zaidimuka :)
> http://www.lythum.eu/click-me
> 
> Tiesa cia drupal saitas dar ne iki galo sutvarkytas toks tai daug
> demesio nereik kreipt, na bet dar ir neviesinu per daug sio viso reikalo
> kol tik 1 zaidimas ir t.t. :)
> 
> 
> 
> 
> 
> "lomzig@work" <kp@work.gg> wrote in message
> news:hpk7nj$7um$1@trimpas.omnitel.net...
>>o nėra kartais taip kad jei du threadai eina pas tą pačią klasę... kad
>>reik
>> klasę daryt synchronized? t.y. vienas blokuojasi kol kitas baigiasi.
>> šiuo atveju aš kogero pagalvočiau apie scenos klasės sinchronizavimą,
>> kad jei heartbeat'as nori daryt kažką - sulauktų kol numarinamas
>> objektas (kartu ir iš masyvų pašalinamas)
>> 
>> jei dabar tu synchronized padarei low level funkcijas tai labai mažas
>> tavo sinchronizuotumo scope'as... ir kogero jokio tolko iš to negauni.
>> 
>> "Jornada Del Muerto" <ask@me.email> wrote in message
>> news:hpk39o$1al$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki,
>>>
>>>    Ne taip senai pradejau dirbt su java, kurti appletus kurie daug
>>>    dirba
>>> su grafika, na tiksliau zaidimus ir pas mane branduolyje naudojasi
>>> threadas kuris atsako uz ekrano perpiesima bei zaidimo heartbeat
>>> funkcija (laikas nuo laiko objektu dalyvaujanciu zaidime apdirbima,
>>> toki kaip ju judejimas, kazkokios kitos life cycle funkcijos). Naudoju
>>> gan standartine ideologija, yra scena ir aktoriai (zaidime
>>> dalyvaujantys objektai). Na ir zinau apie toki funkciju modifikatoriu
>>> kaip synchronized taciau kazkaip neradau gero aprasymo kaip ji naudoti
>>> efektyviai.
>>>
>>>    Vat ir paleidus is eclipse editoriaus rodos viskas graziai veikia,
>>>    o
>>> jei appletas leidziasi is web tai retkarciais man jis luzteli butent
>>> darbe su masyvu kiek pastebejau, kad buna kartais kreipiamasi i jau
>>> neegzistuojanti aktoriu (na jie turi givybe, gali mirti ir tada buna
>>> automatiskai heartbeate pasalinami), kaip suprantu blogai sudeliojas
>>> synchronized modifikatorius ar tai ne visur.
>>>
>>>    Gal kas gali apsviesti kaip ji (synchronized) efektyviai naudoti ir
>>>    kur
>>> tiksliai reikia delioti? as lyg sudejas ant visu zemo lygio funkciju
>>> kurios i masyva kreipiasi bet kartais tai vistiek nutinka, na bet
>>> kokia info kuri paaiskintu tolkom apie synchronized nekenktu..
>>