Tema: Re: Java applet ir synchronized metodai
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-08 13:00:10
Cia mazdaug tokia struktura

Appletas - > Sukurta klase kazkas tokio kaip GameEngine kuri daryta reusable daugumai zaidimu, kuriant kazkoki zaidima veldejasi GameEngine klase kuri yra nuveldeta is Applet, tada ten kazkas daugiau implementinama ziurint ko reikia konkreciu atveju.

Tada GameEngine turi scena pagal interfeisa esant scenai ji apdirbama, vieni pagrindiniu metodu tai:

public void heartbeat();
public void paint(Graphics g);

Tiek scenos tiek aktoriaus interfeisai nuo kuriu kurtos scenos ir aktoriai turi savyje siuos metodus, scena pirmoje eileje abstrakti klase su daliniu funkcionalumu kuri is GameEngine gauna heartbeat ir paint call'us, ir po to dar processina su jais visus esamus aktorius.

Tada scena gali buti mouse ar keyboard listeneris (jei tai ji implementuoja, GameEngine siuncia atitinkamus eventus jai) ir tie eventai gali atlikti kazkokiu aktoriu zudyma ar apdirbima, dabar va biski perziurineju viska ir pasalinus siek tiek kodo kuris pagal ideja neturi niekad ivykt rodos kad veikia.

Va jei idomu galima dirstelt i zaidimuka :) http://www.lythum.eu/click-me

Tiesa cia drupal saitas dar ne iki galo sutvarkytas toks tai daug demesio nereik kreipt, na bet dar ir neviesinu per daug sio viso reikalo kol tik 1 zaidimas ir t.t. :)