Tema: Re: Java applet ir synchronized metodai
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-08 13:23:47
Dar tik su tuo pradedu, bet kadangi planai yra ne viena geima kept o daug tai manau vistiek teks issiaiskint viska, siaip tai yra GameEngine konfiguracija ka pirmiau kviest ar heartbeat ar paint, viskas kvieciama 1 threade, tik arba arba vienas arba kitas metodas pirmiau, ner kvieciami abu vienu metu.