Tema: Re: "WikiLeaks": Lietuva nuo 2007-uju slapta derejosi priimti Gvantanamo kalinius uzbekus
Autorius: bet_kas
Data: 2010-12-27 11:10:09
Moterys vertina skirtingai nei Vyrai (kitose vietose deda akcentus).

Vyriškoje logikoje uždengta - įkalinta, Moteriškoje uždengta = paslaptinga
(parodykit moterį, kuri nenori būti paslaptinga).
Vyriškoje logikoje akių kontaktas - jėgų pasilyginimas.
Moteriškoje akių kontaktas - jausmai (šilti, šalti)

Todėl šydas dengiantis net akis moterims leidžia stebėt vyrų jausmus,
pačioms išliekant paslaptingomis... Ir visiškai nesvarbu, kad didžioji dalis
vyrų to nesupranta.

Akių stebėjimas moterims įgimtas, jos taip vaikus stebi.

Europoje moterys akis slepia ne po šydais.... po tamsiais akiniais arba
spalvotomis linzėmis
(nes akys anot šių - labai intymu).

Tokia vat dar vienos kalbos - neverbalinės logika.

"Remigijus"  parašė naujienų news:if0h5e$5gi$1@trimpas.omnitel.net...

Vienkartinis simbolis ir ikalinimas visam gyvenimui - sulygintina?
Mano vertybiu skaleje tai visiskai skirtingi dalykai.

Remigijus