Tema: Re: "WikiLeaks": Lietuva nuo 2007-uju slapta derejosi priimti Gvantanamo kalinius uzbekus
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-13 17:56:02
Jei tau aukščiausias kriterijus yr mada tai ko čia atsibrukai ???
Sėdėk ant sofutės, vėpsok per TV visokius serialus beigis
dešimtukus ir nesuk sau smegenų  problemomis, iki kurių
tau dar labai labai toli. Jei gali likt puskvailiu minios žmogum
- tai ir lik. Ba kitaip teks eiti intelektualo kelią iki galo, o jis
nei lengvas nei malonus. Ir tapsi tu vienišas, nebus to
svaiginančio minios jausmo "mūsų daug, mes galingi" bliaunant
prie teliko su bambaliu alaus per kokias varžybas sportines.
Sustok, jei dar gali...