Tema: Re: "WikiLeaks": Lietuva nuo 2007-uju slapta derejosi priimti Gvantanamo kalinius uzbekus
Autorius: bet_kas
Data: 2010-12-15 13:18:38
"Alvidon"  parašė naujienų news:ie85sb$mci$1@trimpas.omnitel.net...
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
news:ie7d4e$b8s$1@trimpas.omnitel.net...

> Lenkiu galvą, man tikrai trūksta nuoseklumo taip aiškintis niuansus.

Turi jie dar visokių burkų, chadrų irgi patį keisčiausią bent jau man
nikabą - kai visa juoda tik akys matosi.

Europoje irgi vualiai kartais pasirodo tarp aristokračių.

Grubiai tai visokiu permatomų ir nepermatomų skarų derinimo
ir nešiojimo stiliai priklausomai nuo x+n parametrų (moterys irgi
drabužių dizaineriai turėtų žinot tiksliau/geriau)

Istorija jų siekia Persiją ir Babiloną. Pas musulmonus paplito daugiausia
nes Korane parašyta maždaug taip (laisva citata) "moteriškė be galvos
apdangalo tas pat kas plikai skusta"

> [...]
> prasideda ties požiūriu "vakariečiai - blogio imperija, anys mus
> išnaudoja,
> mes privalom atsikirst, dėl mūsų visų nelaimių kalti ne mes, ne mūsų
> tingumas/bukumas, o vakarų makdonaldai su kokakolom". Na iš esmės
> rusiško bolševizmo ideologija musulmoniškoj terpėj. Kaip dėl rusų blogo
> gyvenimo buvo kalti vien tik rusai, taip ir dėl musulmonų, USA ir kiti
> makdonaldai čia visai ne prie ko. Na bet žmonėm būdinga suvertinėt
> savas bėdas kitiems, ir kuo labiau bukas žmogus - tuo labiau būdinga.

Terorizmas ir yra chuliganavojimas, tik po veiklių žmonių prisilietimo
įgavęs
organizuotą bei masinį pobūdį su visais lozungais ir kitais būtinais ir
nelabai
atributais.

Įdomus rašinėlis (pabaiga tik tokia savotiška/tendencinga) yra čia:
http://www.sekmingatauta.lt/lt/%C5%BDydai,_arabai_ir_krik%C5%A1%C4%8Dionys

> Sakyč ne plius, o būtent tai ir yra esminė priežastis (ne kilmės
> priežastis,
> bet galimybės gyvuoti priežastis).

Deja, gyvuotų ir be to. Tik pagreitis mažesnis būtų. t.y. būtų pavykę
atidėti
laiką kada iškilus būtų tokiu mastu, o ne išspęst pačią problemą. Nes
problemos
gyvena galvose tiek vienų, tiek kitų (ginčai dėl to, dėl ko nesiginčijama -
skonio ir spalvos).