Tema: Re: "WikiLeaks": Lietuva nuo 2007-uju slapta derejosi priimti Gvantanamo kalinius uzbekus
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-14 18:26:51
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:ie7d4e$b8s$1@trimpas.omnitel.net...
> Nieko, viskas gerai, tiesiog
> farandz (aka parandža) tai tadžikų irgi uzbekų chalatas su kapišonu
> gi arabų moterų galvos apdangalas vadinamas hijab,
> jis būna juodas pas šiitus, baltas pas sunitus, spalvotas tolimuose
> rytuose ir kai kur Afrikoje.

Lenkiu galvą, man tikrai trūksta nuoseklumo taip aiškintis niuansus.

> Su nuometu jis  (hijab) susisiekia per visokias indoeuropietiškas šaknis,
> o terorizmas prasideda kai vieni pradeda aiškint "nuisimkit bla ( "norim į
> jūsų bobikes paspoksot")", kiti atsistoja į pozą "nesiimsim bla ("mano
> bobikė
> yra mano ir taškas")", na ir pirmyn šūdukas vamzdžiais.

Nesutinku, terorizmas prasideda kitur. Tavo aprašytam modely prasideda
buitinis chuliganizmas rasiniu/tautiniu/kultūriniu/religiniu pagrindu. Jis (tas
chuliganizmas) palengvina šachidų verbavimą, bet tik tiek. Terorizmas
prasideda ties požiūriu "vakariečiai - blogio imperija, anys mus išnaudoja,
mes privalom atsikirst, dėl mūsų visų nelaimių kalti ne mes, ne mūsų
tingumas/bukumas, o vakarų makdonaldai su kokakolom". Na iš esmės
rusiško bolševizmo ideologija musulmoniškoj terpėj. Kaip dėl rusų blogo
gyvenimo buvo kalti vien tik rusai, taip ir dėl musulmonų, USA ir kiti
makdonaldai čia visai ne prie ko. Na bet žmonėm būdinga suvertinėt
savas bėdas kitiems, ir kuo labiau bukas žmogus - tuo labiau būdinga.

> Na ir dar plius Europa ir pati prisižaidė su savo socializmo statymu
> /visokiom išmokom ten reikia ir nereikia.

Sakyč ne plius, o būtent tai ir yra esminė priežastis (ne kilmės priežastis,
bet galimybės gyvuoti priežastis).