Tema: Re: Tiesioginiai irodymai
Autorius: bet_kas
Data: 2010-12-14 10:48:35
Viskas butu gerai, taciau pamirstas vienas "smulkus" niuansas - provincijoje
senas NT pigesnis nes jam islaikyt reikia kur kas daugiau pajamu nei mieste
arba isidarbint neribotam laiko vienetu skaiciui peckuriu irgi medkirciu.

Nes sildyt nama tai ne sesiasdesimttris kvadratus, o naujo
namo kaina artima butui Gedimino prospekte...