Tema: Re: Tiesioginiai irodymai
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-14 01:20:04
Teisinį dokumentą sakai ? BBD aš ant jų. Ne apie dokumentus šneka.
Apie principinę poziciją. Tų darmaiedų daug, anys presinguoja
žolytę vietoj stovėjimo aikštelių. O gyvena tai iš važinėjančių
sumokamų mokesčių. Kas link 200m - a pabandyk fabuose rast,
žiū ir kilometras nepadės. Kiekvieną naktį tik pro langą matau
keliolika auto ant žolytės, nu tiesiog nėra vietų, nėra ir viskas.
Ir už kilometro beja apart laisvos žolytės nieko nerasi. Nu nebent
akropolio aikštelėj laikyt (ale jaučiu irgi būtų teisės kokio akto
pažeidims; prie fabų "vidinių" parduotuvių naktimis laisvos vietos nėra).