Tema: Re: Tiesioginiai irodymai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-12-11 11:39:13
Musu partorgu valdzia ir visuomene labai artima tam kas vyksta Rusijoje. Tai
rodo ir nepagristai didelis demesys "Maskvoje" vykstantiems procesams. O nuo
Lenkijos mes skiriames 2 kartus, nors dar pries kelis metus suniasklaida
triubijo, kad BVP pas mus panasus.
O komenmtara parasiau toki, kad valdzia cia niekuom deta, nes valdzios
veiksmus nulemia visuomene. Negi jus manote, kad Lenkijoje zmones i valdzia
rinktu buvusius okupanto partorgus?