Tema: Re: Tiesioginiai irodymai
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-13 20:00:25
O mano motina ir negyven Vilniuj (ir niekad negyveno).
O as pats, jei kada sugalvosiu (dar busiu gyvas ir veiksnus)
patapti pensinyku, parduosiu buta Vilniuj, issikraustysiu
i koki ramu miesteli ir ramiai sau gyvensiu, dejes ant visu
sodru (Vilniuj ir provincijoj NT kainos gerokai skiriasi
ir skirsis visados).