Tema: Re: Apie juos TIK GERAI arba NIEKO
Autorius: trickyvic
Data: 2010-10-15 22:51:40
Brolyti tau skubiai reikia organizuoti carterini reisa i kokia nors
sanatorija nervus pasigydyti, vasaros g 5 manau bus pats tas.
Ir eik toliau bijoti teroristu
O beje zydu tu nebijai ? A galbut ir ne jie tik Lietuva terorizuoja, bet
ne vakru "civilizacijos lopsy" jie kaip ir nesiskaito, nes cia tik
Lietuva ane?