Tema: Re: Apie juos TIK GERAI arba NIEKO
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-09-28 19:52:58
> na taip kuo daugiau pavagi nuo tikresniu avineliu tampi :)
>
> mano galva dabartinis vilniaus meras perspjau visus iki tol buvusius savo
> korupcijos mastais.

Tikiuosi, kad konservatoriai ilgai jo nelaikys partijoje. Problema tame, kad
i partijas priima atsitiktinius zmones, kurie BUTINAI naudojasi
nusikalstamomis galimybenmis, praktiskai nebijodami buti nubausti.
Okupacijos laikais tokie klausimai buvo sprendziami greitai. Navicka,
priimant i partija, turetu laiduoti 2 partiniai. Ismetus navicka butu
sprendziamas klausimas ir su laiduotojais. Elementaru.