Tema: Re: Apie juos TIK GERAI arba NIEKO
Autorius: trickyvic
Data: 2010-10-12 15:52:27
O patikimiausias budas isitkinti, kad cecenas nezus nuo kalnu griuties -
cecena nusauti ir jis tikrai nezhus kalnu griutyje garantija 100 proc. :)

Ir dar vienas dalykas man idomus, kad cia visi dideji amerikos gerbejai
kliedi kaip reikia pjauti muslimus, kad jie maiso demokratijai ir pan,
bet sakykim ruskiu atveju tai jau puola seiliotis apie cecenus, na argi
ne dvigubi standartai :))))))