Tema: Re: Lietuva nieko negamina-o kaip Rusija?
Autorius: Lapinas
Data: 2018-11-08 15:40:35
Grienfield arbata, Zalataja semečka aliejus. Dėl Čiumak produktų linijos
nesu tikras. Yra to šlamšto ir Lietuvoj, bet aš tas prekes žinau tik dėl to,
kad jų nepirkčiau.
Niechuj finansuot agresoriaus. Teisingai Trumpas davė pizdy Merkel už
Nordstream: patys mokam jiems pinigus, jie pasigamina ginklų, tada mes
turime pirkt ginklų, kad juos atgrasyt.