Tema: Re: Lietuva nieko negamina-o kaip Rusija?
Autorius: Bronco
Data: 2018-11-08 15:23:26
On 2018-11-08 14:31, mishkin wrote:
> Nu tai va, jei tokia didele rusija nieko pagamint nesugeba, tai kad
> lietuva nesugeba-visai normalu, visi sutiks! :D

Jei rašytum tariamąja nuosaka, tai visi sutiktų, nes tas ir juokinga,
jog Lietuva šį bei tą, vis gi, gamina. Tų prekių nėra tiek daug, kad jų
rastum visame pasaulyje kiekvieno žmogaus bute, bet jei pvz. Rusija
gamintų santykinai analogišką kiekį produkcijos, kiek jos gaminama
Lietuvoje, tai tų prekių rastum gal net kiniečio bute. T.y. Lietuva
pagal savo dydį gamina tikrai daug įvairios produkcijos.

Elementarus pavyzdys - lietuviai gamina baldus IKEA tinklui. Apie IKEA
prekybos apimtis, manau, komentarų nereikia. Jei lietuviai nesugebėtų
patenkinti IKEA "apetito", tai užsakymo negautų. Reiškia apimtys įspūdingos.

Prisiminus, aš pirmą kartą aptikau, jog Lietuva gamina IKEA prekes,
IKEA parduotuvėje Belgijoje kokiais 2011 ar 2012 metais, kai netyčia
paėmiau į rankas kažkokius plastikinius gaminius. Jau net nepamenu ką,
ar tai kažkokios formelės kepimui, ar kažkas panašaus ten buvo ir
nustebęs pamačiau ant dugno "Made in Lithuania" užrašą. Tada tame
skyriuje dar peržiūrėjau keliolika prekių ir vėl ant kelių radau tą patį
užrašą. O ant visokiu baldinių plokščių ir baldų "Made in Lithuania"
užrašo net nerasi, bet jie yra gaminti pas mus ir parduodami visame
pasaulyje IKEA parduotuvėse.

Na ir daugelis turbūt nežino, bet ne kurių labai garsių audio technikos
hi-fi/hi-end gamintojų dalis produkcijos irgi yra gaminama Lietuvoje. Ar
ten puikuojasi "Made in Lithuania" užrašas, nežinau, netikrinau.