Tema: Re: Lietuva nieko negamina-o kaip Rusija?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-11-07 13:53:56
matau, kad turi problemu su teksto suvokimu, tad ka tau aiskint? Bandau paskutini syki miskiniui paaiskinti:

Neturiu as namuose rusisku daiktu , nes aš jų dėl ivairių priezasčiu neperku (su retomis isimtimis). Rusijoje gyvenantys-turi daug rusisku daiktu (kokybisku ar nelabai). O va, kodel Lietuvoje gyvenantys neturi lietuvisku daiktu man misle. Speju todėl, kad Lietuva arba nieko nepagamina arba drovisi apie tai ant produkcijos uzrasyt (su retomis isimtimis)

Tad lietuvi, kokia lietuviskos pramonės produkcija namuose turi? Daiktu juk namuose istisi simtai, kiek tarp ju lietuvisku? Kol kas net 10-ies nesugebama isvardinti :)