Tema: Re: Lietuva nieko negamina-o kaip Rusija?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-11-08 11:52:28
taip, apie siltnami esu girdejes geru atsiliepimu. Bet ar tai pagrindas pust krutine prie rusus, jeigu is namu aplinkos tik siltnami  galime paminet?

Del Kinijos-taip ja perspjauti sunku. Bet, pas mane yra daugybe daiktu pagamintu ne Kinijoje. Manau, kaip ir pas daugeli. Tad kas dar lietuvisko, jeigu jau taip is rusu juokiames? Ka matai apsidaires? Kuom galim pasidiziuoti?

P.S Prie kuri laika, kaip patriotas, buvau sudejes Vilmos el. junginklius. Teko islupti ir pakeisti i prancuzu Legrand.

P.S.S taip tekstas kartojas, betgi juk paprasto klausimo cia daugelis nesupranta. Jei nieko aplink nera lietuvisko-taip ir sakytu-NERA. Jeigu yra -isvardintu ir butu aisku..... Tad tenka kartot ir kartot klausima, kol dasils ko klausiami