Tema: Re: Lietuva nieko negamina-o kaip Rusija?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-11-07 15:58:11
Bus sunku prie šios globalizacijos. Aš UK bute, kai vyko kažkada panaši
diskusija sugebėjau rasti tik porą daiktų, pagamintų lokaliai ir tai kai
kurie buvo po klaustuku.

IMHO diskusija nelabai turi prasmės. Tai, kad gaminame tai, ką sugebame
ir perkame, tai ko reikia - labiau pliusas, o ne minusas ekonomikai. pas
mane namie irgi nėra nei vieno daikto, kurį aš pats pagaminau. Jei tokių
būtų ir ne vienas - aš gyvenčiau blogiau.

Į temą.

Rusijoje turbūt pas mane nei vieno pagaminto daikto nėra. Tik CCCP
keletas daiktų - vaikams pasijuokti ir kaip antikvaras gal.