Tema: Re: Lietuva nieko negamina-o kaip Rusija?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-11-08 00:05:35
Tai vatinuk, nieko namuose neturi lietuvisko?  Viskas gaminta bilekur, tik ne Lietuvoje?  Vadinasi lozungo vartojimas " remk vietos gamintoja" butu neimanomas, nes ner ko remt?

Man giliai vienodai, su kuo rusai i Berlyna vaziavo, taciau man smalsu, kokiais gaminiais galime didziuotis, jeigu nei vieno ju savo namuose nesugebame turet. O juk grupse kruva zmoniu ir nei vienas nesugeba parasyt.

Suprantu, kad tau, vatiniui, tai tik dziaugsma kelia. O man apmaudu......