Tema: Re: Remiam Amerika!
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-08-06 19:29:01
Del visu-nezinau. Bet LR Prezidentas nezinojo, kad Vilniaus pasoneje egzistuoja JAV kalejimas, kuriame vyksta kankinimai.

Darau logiska prielaida, kad po 20m teismas nustatys, kad Lietuvoje ikurtos JAV karines bazes, Prezidente to nezinojo, o grupsai tuo metu sauke: uzsienio saliu baziu Lietuvoje ner !!!

Supranti , kulverstuk? Teismo patvirtintas atvejis, kad LR Prezidentas nezino, kad jo atstovaujamoje valstybeje egzistuoja JAV kalejimas, tad kodel Prezidentas turetu zinot apie LR esancia JAV karine baze?