Tema: Re: Remiam Amerika!
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-28 10:52:55
> isipareigoja bendradarbiauti su pindosu armija. Panasiai kaip 1940tais
> buvo sutartis su CCCP.

Tu juk i darba eini, kad gauti atlyginima. Pasirasai sutarti ir
isipareigoji... Jeigu Lietuva isipareigojo pindosams tai ji, pats
supranti, gaus 10 kartu didesni atlyginima, negu kad butu isipareigojus
Rusijai. Juk tu pats supranti, kad nenori dirbti uz rusiska atlyginima
kai gali Lietuvoje gauti lietuviska atlyginima. Ir tu man nori
paaiskinti, kad atsisakytum pindosu mokamo atlyginimo?

O apie 1940 metus yra visiki kliedesiai. Kai Rusija ivede kariuomene i
Lietuva prasidejo jos plesimas. Tai desninga, kad burliokai nori
apiplesti pindosus, o tuo tarpu pindosams nera ka is burlioku.
Panasu, kad tu mokeisi ne lietuviu mokykloje, kad tokiu kliedesiu
prisirinkes. Man kai zmona papasakoja kaip mokesi rusu mokykloje as net
patiketi negaliu kokiam durnam reikia buti.

Rimas B 2017-03-21 12:10 IP: 78.31.188.132
Dažnai prokremliški komentatoriai kalba kaip "atsigavo" Lietuvos pramonė.
Tad pacituosiu pora sakinių iš prof Vl.Terlecko straipsnio "Aštuntoji
Lietuvos siaubimo banga ":
-1939.10.10. Lietuvai ir Rusijai pasirašius vadinamąją savitarpio
pagalbos sutartį, prasidėjo planingas Vilniaus grobimas ir turto
gabenimas į SSSR. Sovietai dar iki įžengiant Lietuvos kariuomenei spėjo
išmontuoti ir išvežti modernius radijo aparatų fabriko "Elecrtit",
popieriaus, aliejaus, konservų fabrikų, spirito gamyklos, spaustuvių,
radijo stoties įrengimus, klinikų rentgeno ir elekrtofizioterapijos
aparatūrą, karo ligoninės baldus, vaistus, tvarsliavą. Buvo nusiaubtas
geležinkelio ūkis. Paimti 97 garvėžiai, 1 500 vagonų, traukinių sastatai,
išmontuotos ir išvežtos el. stotys, pabėgių atsargos, žemės kasimo
technika, net kastuvai ir kirviai. Pagrobė visas sukauptas anglies
atsargas, transporto priemones, nusiaubė pienines. Įvedus kariuomenę į
visą Lietuvą, plėšimo mastai buvo milžiniški...
Plėšė ne tik kariuomenė. Dar didesniu mastu tai darė iš Rusijos sugužėję
sovietiniai valdininkai...
Smulkiau galite paskaityti Vl.Terlecko knygoje: "Lietuvos istorijos
klastojimo ir niekinimo istorija"

Buvau idejes nuoroda kaip burliokai vokieciu mirties stovyklas evakavo i
Sibira. Net saukstus. Vieninteli Osvencima lenkams paliko toliau
naudotis, nes ne visi zydai buvo isnaikinti