Tema: Re: Remiam Amerika!
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-28 09:23:32
On Fri, 27 Jul 2018 20:22:22 +0000, nelabs wrote:

> mates ir girdejes juk.  pries ka cia vaidini, pries mane :)

Okupacijos laikais tokios eiles buvo iprastos. Nepriklausomybes laikais
girdejau apie jamam Akropolyje po 24:00. Dar girdejau, kad burliokai buvo
ispirke cukru. Bet sakau tau, kad burlioku akcijose nedalyvauju. Todel,
kad su burliokais reikalu neturiu. Neisivaizduoju del ko ten galetu buti
eile prie maximos. As su tokiais zmonemis nebendraujau nors zinau, kad
tokiu begale, nes gyvenu Vilniaus rajone.
Dar sako referendumuose alu, miltelius ar dar ka nemokamai dalino. Bet ir
vel, gyvenau Vilniuje, nieko tokio nemaciau.

O cia ko jus nematete, nes Landsbergis isgelbejo. Jeigu ne Landsbergis
tai siandien jus uz 5 kartus mazesni atlyginima Putinui kojas
buciuotumete. Ir butumete lygiai tokie patys kaip tomasevskio rinkejai
https://www.pinterest.com/pin/277815870744000582/

Atskirai idedu etikete kiek kainavo puslitris degtines kai kvalifikuoto
darbininko atlyginimas buvo 200 rubliu
https://www.pinterest.com/pin/277815870744079074/

O cia apie tai, kad benzo litras kainavo 40 kapeiku
https://www.pinterest.com/pin/277815870748651147/
Su situo talonu benzino koloneleje reikedavo budeti 2 paras

Tik burliokai jaucia nostalgija tiems laikams. Tik burliokai nera dekingi
Landsbergiui uz Lietuvos nepriklausomybe. Tik burliokams gali visokie
audrysai ir gintasai plauti smegenis.