Tema: Re: Wilno vyko burgeriu festivalis: AMERICA FIRST
Autorius: Pishtalietas
Data: 2018-07-26 21:35:27
apie sita "Lietuva eksportuos maisto produktus i USA" yra girdejes net mano tevas. Sita dainele tesiasi jau turbut gerus 28 metus.

ojoj jau gavo leidima. Ojoj jau tuoj gaus bevizi i USA. Oi USA gamins bendzina Mazeikiuose. Oi isrinkime amerikona prezydentu - gyvensime amerikoniskai.

didziausias lietuviu pasiekimas - mesos vogimas is Kauno zavodu, ir mesos vogimas is Vilniaus parduotuviu, t.y is kitu eiliniu litofsu.