Tema: Re: Remiam Amerika!
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-28 10:32:38
On Sat, 28 Jul 2018 10:24:09 +0300, Bone Daddy wrote:

> Jei ne NATO, mums neužtektų ir 100% apsigint nuo maskolių

Iki sio laiko ir artimiausiu laiku mematau, kad Rusija pultu Baltijos
salis. Turi praeiti daug laiko kol rusai pamirs, kad jie Lietuvai
nepriklausomybe padovanojo.

"Didžiausias pavojus Lietuvai  Lenkija"
Ozolas: Mano galva, Europos Sąjunga iš esmės buvo kuriama tam, kad būtų
galima taikiu būdu perdalinti sienas po Helsinkio susitarimų, kurie
reiškė, kad sienas galima būtų keisti tik konflikto būdu. ES yra sukūrusi
tokius teisės kanonus, kurie puikiausiai leidžia perdalinti sienas
„kosovizuojant“ bet kurią teritoriją.
-
Varsuvos spectarnybos sunaikino Ozola, nes laukia progos perimti Lietuvos
valstybinguma. Nuzude Ozolo sunu, kad kiti pagalvotu ar verta saugoti
Lietuvos valstybinguma. I Vilniu lygiai taip pat pretenduoja Baltarusija.
Rusijai net nera poreikio kistis.