Tema: Re: Remiam Amerika!
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-28 10:22:20
On Sat, 28 Jul 2018 06:36:20 +0000, CKOTuHA wrote:

> tai cia jau praeitis. O kam dabar pasirasineti visokias nenaudingas
> sutartis? pvz duju su norvegais 10metu,
> su pindosu armija 10 metu,

Cia kazkas man negirdeto. Itariu, kad sie gandai is Salcininku rajono
sklinda. Ir ka Lietuva pagal sia sutarti isipareigoja?

Kiek zinau tai Lenkija apie JAV kojas jau 20 metu sliauzioja ir padus
laizo, kad JAV ikurtu karine baze. Lenkams abejoniu nekyla kodel
pindosams uzpakalis laizomas.

> kas > ten dar?
> LNG slapta sutartis kad pirkti is USA.

Tai isipareigojimas poirkti ar tik tau leidziama nusipirkti. Kiek zinau
tai pindosai savo valstybes strateginemis atsargomis neprekiauja. Isimtis
padaryta tik Lietuvai.
O va Lietuva su psichiniu ligoniu Kubiliumi isparceliavo lenkams savo
naftos atsargas, kuriu savo poreikiams butu uzteke 100 metu.

> arba tie patys NATO su savo 4%

Isipareigojimas yra 2%. Apie 4% kalbos buti negali. Nebent skolas
grazinti kai kariuomenei buvo skiriama 0,00125%

Oleko "karinis" biudzetas:
Karinio personalo išlaikymui 491,1 mln. Lt (56,44 proc.)
Civilio personalo išlaikymui 74,4 mln. Lt (8,55 proc.)
Eksploatacinėms išlaidoms 147,2 mln. Lt (16,92 proc.)
Dalyvauti tarptautinėse operacijose (DTO) 38,2 mln. Lt (4,39 proc.)
Infrastruktūros plėtrai ir įsigijimams 89,4 mln. Lt (10,27 proc.)
Karių pensijoms mokėti 18,0 mln. Lt (2,07 proc.)
Dotacijoms savivaldybėms mobilizacijos funkcijai vykdyti 1,0 mln. Lt
(0,11 proc.)

Ginklams ir karinei įrangai 10,9 mln. Lt (1,25 proc.)

> kai is tikro galejome ten nebuti ir moketi 0%

Kliedesiai. O ka uz sutaupytus pinigus darytum? Durniu ligonines
statytum? Pigiau butu?

"Kaip tampama visuomenės pūliniu: tingusis jaunimas"
pilietis.delfi.lt/voxpopuli/kaip-tampama-visuomenes-puliniu-tingusis-
jaunimas.d?id=55047133&categoryID=515179
Stebint tokį išplerusį jaunimą, natūraliai kyla klausimas: o kokia gi
perspektyva jo laukia praėjus keliems dešimtečiams (ar net anksčiau)?

"Studentas: dėl šalčių esu priverstas praleisti paskaitas"
3w delfi.lt/news/daily/education/studentas-del-salciu-esu-priverstas-
praleisti-paskaitas.d?id=63003406
....vos prabudęs pirmiausia įsijungiu šildytuvą ir laukiu, kol kambario
temperatūra bus pakankamai aukšta, kad galėčiau išlipti iš lovos.

Panelė 2013-10-14 10:24
Neduok dieve tokio vyro, kuris nepašildęs kambario, iš lovos neišlipa..

"Jūsų vyras nebenori sekso? Gali būti, kad jis serga depresija"
3w delfi.lt/news/daily/Health/jusu-vyras-nebenori-sekso-gali-buti-kad-jis-
serga-depresija.d?id=60645687
Ko tikites is vaikeliu? Visada budavo taip, kad vaikelis iseidavo i
kariuomene ir grizdavo vyras.

mama 2013-06-28 14:17
turiu 22 metų sūnų, jam buvo 2 psichozės priepuoliai per paskutinius 2
metus, anksčiau nieko panašaus nebuvo, sūnus mokosi puikiai, turi gerą
atmintį, gydytojas pripažino šizofreniją- ligoninėj gavom stiprius
vaistus nuo kurių jis tik miega, jokių emocijų, gydytojas tai vadina kad
padeda nuo ligos, kitų alternatyvų neieško dabar turės naudoti visą
gyvenimą, mačiau ligoninėj vaikiną kuris po tėčio mirties labai pergyveno
- atsidūrė psihūškėj, jam 32 metai, jau nepanašus į žmogų, kažkoks
robotas su pampersu, žiauru. psichiatrija Lietuvoj nežinau, bet tik
vaistų kišimas, gydytojas su manim, mama, visai nekalba, vos išsimušėm
vaistų pavadinimą, viską kalba tik su ligoniu, nes sūnui virš 18 metų.
nesuprantu kaip gali apie vaistus kalbėti su daržove. kur mamos teisės?

"Šizofrenija supina tikrovę su fantazija"
3w delfi.lt/news/daily/Health/sizofrenija-supina-tikrove-su-fantazija.d?
id=55638805

Kita mama, 2012 02 18 18:42
Būkit geri, tie, kas nesat susidūrę su šizofrenija, tylėkit. Patikėkit,
skaityti Jūsų nesupratimą, neįsivaizdavimą, kas tai per liga, yra labai
sunku, Ir skaudu. Mūsų šeimai prieinama visi geriausi gydytojai ir
ligoninės. Bet medicina beveik bejėgė prieš šią ligą. Reikia labai gero
gydytojo, kuris sugebėtų pritaikyti vaistą. Kai kam pasiseka, atranda
tinkamą vaistą, kai kam - ne. Liga labai individuali. Bet pagrindinis
simptomas anaiptol nėra haliucinacijos arba kaip dažnas sakoma -
asmenybės susidvejinimas. Pagrindinis simptomas - jėgų gyventi
neturėjimas. Nepradėkit tik aiškint apie gyvenimo prasmę - jaunas žmogus
guli lovoje, nes jaučiasi labai psichiškai pavargęs. Dažnai negali valgyti
- pykina. Gyvenimas slenka lyg stebimas pro lango stiklą. Dėl vaistų -
jie padeda, bet kartu fiziškai naikina žmogų. Mano vaikui 19 m., geriam
šiandien arbatą kavinėje - rankos dreba taip, kad sunku išlaikyt puodelį,
skundžiasi sausgyslių trūkčiojimais. Tai baisi biologinės prigimties
liga. Liga, o ne būsena.
-
Tai parvezk jam is taboro heroino doze... 99% "ligoniu" atsirado, nes uz
juos viska mama nusprendzia, viskuom pasirupina. O paauglysteje motina
jau nebegali savo atzalos poreikius tenkinti. Prasideda priekaistai
valstybei...
Kaip juos gydyti? Pradekime nuo klausimo ar nenoretumete ji priduoti i
kariuomene?

tikras psichiatras, 2012 02 18 20:52
....Pabaigai galiu tik pridurti,kad šiame straipsnyje aprašoma viskas
neteisingai ir klaidinančiai,o ir nepaminima svarbiausio šizofrenijos
bruožo(visų)rūšių:negalėjimas nusėdėti vietoje(pvz:vaikščiojimas iš kampo
į kampą).Tai yra visų šizofrenijos rūšių vienintelis bruožas.
-
Negerai kai mamos sveikus savo vaikus pristato kaip psichinius ligonius.
Pacioms mamoms kariuomemes reikia.