Tema: Re: Israel passes controversial 'nation-state' bill
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-07-25 18:36:33
paprastai. Ivertini, kad okupantas valdzioje. Imi buteli rusui, geliu jo dukrai ir nueini nusilenkti bei pasiprasyti, kad i gimine priimtu, darba svaresni kad padetu susirasti.

Ziu, Lietuvos kariuomenes vadas gen. Vitkauskas, net deputatu veliau buvo.

Kur dabar uosviai? Lietuvoje? O gal kartu su rusu tankais pasitrauke?