Tema: Re: Israel passes controversial 'nation-state' bill
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-21 18:59:25
Tu cia apie Uzkalni? Jis rusus gerbia tiek, kad net stripsni yra parases.

"A. Užkalnis. Kas apgins Lietuvos rusus?"
delfi.lt/news/ringas/lit/a-uzkalnis-kas-apgins-lietuvos-rusus.d?
id=70636098
Ar esama Lietuvos rusų, kurie palaiko Vladimirą Putiną, rėkia „Krymas
mūsų“ arba žavisi kokiais nors gazmanovais, staugiančiais ekstazėje
„Gimęs Sovietų Sąjungoje“? Žinoma, yra.
Tačiau tarp lietuvių tokių silpnapročių procentiškai yra tiek pat, jei ne
daugiau.
Maskvos subsidijuojami koncertai su saldžiabalsiais dainuojančiais
Vladimiro Putino pakalikais (jūs nežinojote, kad iki 90 proc. atlikėjų
honoraro ten yra padengiama valstybiniais Rusijos pinigais, ir viskas
legalu, mat pinigai iki Lietuvos organizatorių net neatvažiuoja,
atsiskaitoma pačioje Rusijoje) irgi yra renginys ne tik ir ne tiek
rusakalbiams, kiek bestuburiams marozams ir jų kiaunėms, ir tie marozai
turi išdidžias lietuviškas pavardes ir senus Lietuvos kunigaikščių
vardus: Vycka, Kieša, Mindė.
Kovo aštuntąją komunistinius gvazdikus vergių patelėms irgi dažniausiai
valkioja asmenys lietuviškais vardais. Tie, kas iki nepriklausomybės
„irgi dirbo Lietuvai“ ir vairavo okupuotą šalį pagal Kremliaus gaspadorių
pageidavimus, savęs nepamiršdami, beveik visi irgi buvo lietuviais gimę.
Ką daryčiau, jei šiandien, tokioje situacijoje, būčiau Lietuvos rusas?
Tikriausiai, nieko, nes savigarba neleistų teisintis dėl kažko, ko esu
nepadaręs. Savo teisumo ir lojalumo irgi nebandyčiau tyčia įrodinėti.
Tik, turbūt, kartais nelabai išlaikytų nervai, išgirdus, kaip mano
tautybės vardu nedori žmonės naudojasi šlykštiems tikslams. Gal ką nors
apstaugčiau ir pavadinčiau tikraisiais vardais, kaip pavadinau šiandien
čia, šiame straipsnyje.
Aš tikiuosi, kad Lietuvos rusai nekaltins Lietuvos Respublikos dėl tos
neteisybės, kuri tenka jiems ne dėl valstybės ir juo labiau ne dėl jų
pačių kaltės. Mes esame tos pačios šalies tie patys žmonės, ir aš prašau
Lietuvos rusų supratingumo ir kantrybės.

Ar tau to maza?

Be to Lietuvoje jaunimo neuzombins kiek tai jau yra Rusijoje. Ten
ginkluotei skiriama 5 kartus daugiau. Bet klausimas tas, kodel tu saves
Lietuvos jaunimui nepriskiri.