Tema: Re: Israel passes controversial 'nation-state' bill
Autorius: Audrys
Data: 2018-07-21 12:20:23
pajuokink dar, prorabe su didybes manija :D

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:piun1r$o66$1@trimpas.omnitel.net...

Protelis pas tave kaip 5 metu vaiko. Lietuva pilna burlioku, kuriuos tu
vadini ne burliokais, o klumpiais. Nesusikalbejimas del tavo naudojamos
terminologijos. Jeigu Lietuva atsikratytu burliokais, o tu juos vadini
klumpiais, tai Lietuva taptu normalia Europine valstybe. Cia diskusijos
buti negali, Nebent tektu aiskinti 5 metu vaikui.

Kaip atpazinti burliokus, kuriuos tu vadini klumpiais?

"Užkalnis. 10 kasdienių požymių, kaip atpažinti slaptą vatniką"
delfi.lt/news/ringas/lit/uzkalnis-10-kasdieniu-pozymiu-kaip-atpazinti-
slapta-vatnika.d?id=78146259
Juos lengva pažinti. Jie visi elgiasi panašiai, kalba panašiai ir galvoja
panašiai, ir  kažkaip nutuokiu  jei būtų tokia situacija, kad reikėtų
rinktis tarp Rusijos ir Vakarų, jie tikrai rinktųsi Rusiją, nes Vakarai
jiems buvo, yra ir bus nepažįstama, nesuprantama ir svetima teritorija.
Jie gali net gyventi kur nors Vakaruose, ne tik Lietuvoje, dirbti ten
rimtą darbą, važinėja, žinoma, prabangiomis vakarietiškomis mašinomis,
bet vis tiek jie yra lietuviai su širdimis, kuriose yra balalaikos ir
matrioškos. Tai jų auklėjimo dalis: užauginti Sovietų Sąjungoje,
blokiniuose namuose ir silikatinių plytų daugiabučiuose, kad ir kiek juos
maitink Vakarais, jie vis tiek žiūri Kremliaus bokštų link. Jei nežiūri,
tai bent sapnuoja.
1. Sako, kad iš politikų ir valdžios žmonėms vis tiek nieko gero. Visada
prideda, kad bet koks Kremliaus pavojus yra mūsų lietuviškų politikų
prasimanymas, jie tik savo naudos žiūri ir jiems apsimoka sakyti, kad
„rusai puola“. Tai todėl, sako jie, pavojus didesnis iš „mūsų tautinių
demagogų“, o ne iš Kremliaus. Ir dar, sako tie žmonės, koks skirtumas,
kas komanduoja. Anksčiau, girdi, komandos buvo iš Rusijos, dabar
lietuviai klauso Amerikos ir Briuselio. Tas pats CENZURUOJAMA, sako jie.
Geriau Lietuva gyventų savo protu ir būtų tikrai lietuviška, su niekuo į
jokius aljansus nesidėtų, o į Rusiją vežiotų varškę ir jogurtą.
6. Didžiuojasi tarnyba sovietų kariuomenėje ir sako, kad čia buvo
„vyriškumo mokykla“, nors visą laiką praleido kasdami bulves, statydami
generolo vasarnamį arba žaliais dažais dažydami dalinio žolę prieš
generolo vizitą. Pirmus metus daužė juos, antraisiais metais jie daužė
kitus, ir tai suformavo jų vertybių sistemą visiems laikams. Turi savo
nuotrauką skusta galva ir atlėpusiomis ausimis iš kariuomenės laikų ir
mėgsta ją rodyti kitiems. Paklausti, ką gero kariuomenėje išmoko (juk ten
buvo mokykla), ilgai galvoja, nieko nesugalvoja, bet paskui prisimena,
kad išmoko vyniotis autkojus. Paskui pripažįsta, kad tos nesąmonės niekam
nereikia, panašiai, kaip ir medinių skaitliukų. Sako, kad rusų
desantininkai moka rankomis skaldyti plytas. Patys jie desante nebuvo.
7. Sako, kad „vis tiek“ rusiška televizija pati geriausia, nekalbant jau
apie kiną, kuris pripažintas pačiu geriausiu visame pasaulyje su
geriausiais pasaulio aktoriais ir pačia tikriausia vaidyba. Sako, kad
Putino, aišku, nepalaiko, bet užtat rusišką televiziją yra žiūrėti vienas
malonumas. Kiek ten turinio! Apie Ameriką ir kitas tolimas šalis jie žino
iš rusiškos dokumentikos, ir todėl žino, kad Vakarams nekokie laikai
atėjo. Kadangi tokios mintys jiems patinka, jie žiūri dar daugiau Rusijos
televizijos, kad dar daugiau išgirstų to paties, ką jie jau žino.
10. Paklausti, ko labiausiai pasiilgsta iš sovietmečio, sako
„dvasingumo“. Paprašius patikslinti, sako, kad tada nebūdavo gėjų maršų
ir galima buvo smirdėti prakaitu, ir niekas nesikabinėdavo.

"Užkalnis. Kodėl užsieniečiai Lietuvą laiko pasaulio CENZURUOJAMA"
delfi.lt/news/ringas/lit/uzkalnis-kodel-uzsienieciai-lietuva-laiko-
pasaulio-CENZURUOJAMA.d?id=78213271
-
Nes Lietuvoje gyvena CENZURUOJAMA

To A, 2011 12 25 22:03
As tarnavau tarybinej kariuomenej su estais. Tai tame kariniame dalinyje
beveik visi lietuviai buvo serzantai , o estai - eiliniai. As pats buvau
serzantas ir tuos estus vaikiau nuosirdziai , su asmeniniu pasitenkinimu.
Nes sitie gudruciai "kurat raisai" tik apsimesdavo letais ir kvailais ,
is tikruju jie yra labai gudrus ir savanaudziai. Kol ju nepradesi vaikyti
jie , kaip ciurkos , primetines is saves invalidus.

Labai jau sudetingas ir sunkiai suvokiamas parasymas kaip atpazinti
vatnyka. Yra paprastesnis budas.

"Azartiniai žaidimai, prostitucija ir dar 10 bendrų žmogaus ir beždžionių
savybių"
mokslas.delfi.lt/mokslas/azartiniai-zaidimai-prostitucija-ir-dar-10-
bendru-zmogaus-ir-bezdzioniu-savybiu.d?id=62094671
1. Maisto ruošimas
Ji taip pat moka susikurti ugnį.
2. Naudojimasis pinigais
Galiausiai primatai suvokė, kaip veikia pinigai, ir galėjo gautas 12
monetų leisti taip, kaip tik širdis geidė.
3. Prostitucija
Pradžioje pradėjusios vogti pinigus viena iš kitos, po kiek laiko
beždžionės suprato galinčios iškeisti juos į intymias paslaugas.

Beje, syraipsnyje yra ir kitas netikslumas. Vatnykai Rusijoje vadinami
portiankomis. Lietuviskai - autais. Tai tie, tokie labai smirdintys,
kuriuos ismoko vynioti okupanto tarnyboje.

[...]
jie , kaip CENZURUOJAMA , primetines is saves invalidus.
-
Sitas okupuotas nebuvo. Jis sovietmecio produktas

"Kętutis Girnius. Paminklas partizanams"
delfi.lt/news/ringas/lit/ketutis-girnius-paminklas-partizanams.d?
id=77704225
Nėra sutarimo ne tik dėl partizanų kovų, bet ir dėl visos okupacijos,
mandagiai pavadintos sovietmečiu. Šis žodis labai patogus, leidžia
nuslėpti nemalonių faktų. Kaip atsakytų žmogus į klausimą, „Seneli, ką
darei per okupaciją?“ Vargu, ar jis su pasididžiavimu aiškintų, kad buvo
partinės organizacijos sekretorius, aktyvistas, komjaunimo
organizatorius, prokuroras, teisėjas, valdžios ramstis ar numylėtinis.
Kaip proanūkei paaiškinsi savo pasisekimą, jei karjera priklausė nuo
okupanto malonės, nuo gebėjimą jam įtikti.
Ir kadangi okupacija baigėsi prieš beveik tris dešimtmečius, tai reiškia,
kad sovietinės santvarkos gynėjai savo nuostatas bent iš dalies yra
perdavę savo vaikams ir vaikaičiams. Nemažai jų laiko partizanus
žudikais, banditais, buržuaziniais nacionalistais ir panašiai, nepritartų
paminklui partizanams. Tai jų teisė. Ir ne tik partiečiai bei
sentimentaliai tarybinius laikus prisimenantys nenorėtų, kad partizanai
būtų viešai gerbiami.

"Vytautas Radžvilas. Išdavusieji laisvę"
delfi.lt/news/daily/lithuania/vytautas-radzvilas-isdavusieji-laisve.d?
id=77707421
Naivu manyti, kad Algirdas Mykolas Brazauskas ir dauguma nuo TSKP
atsiskyrusios LKP narių savo pažiūromis kuo nors skyrėsi nuo M.
Burokevičiaus ir jo TSKP plaformininkų.
Eugenijus Gentvilas yra tipiškas ir itin ryškus šitokio susovietinto
mankurto pavyzdys: įsigilinus į jo ir kitų dabartinių liberalų  Petro
Auštrevičiaus, Eligijaus Masiulio, G. Steponavičiaus, Aušrinės Armonaitės
ir kt.  pažiūras, nekyla net menkiausių abejonių, kad visi jie be
didesnių sunkumų būtų galėję pritapti TSKP platformininkų kompanijoje ir
tapti puikiais M. Burokevičiaus komandos nariais.
Sovietmečiu įskiepytos ir neišraunamai jų sąmonėje įsišaknijusios
antikrikščioniškos, antitautinės ir antivalstybinės nuostatos niekur
nedingo, o tik buvo įvilktos į „europinių vertybių“ retorikos rūbą. Todėl
vadinti šiuos liberalus euroburokevičininkais yra moraliai teisėta ir
politologiškai tikslu.

"A. Užkalnis. Ko taip pabrukote uodegas?"
delfi.lt/news/ringas/lit/a-uzkalnis-ko-taip-pabrukote-uodegas.d?
id=74338070
Užsikimšo ir tyliai žiopčioja, orą gaudydami, visi tie, kas aiškino apie
neįsivaizduojamą Amerikos klaidą, kai ši išrinko Donaldą Trumpą
prezidentu. Kur jūs dabar visi? Kur jūsų interneto juokeliai ir savim
patenkintas prunkštimas, kairieji intelektualai ir liberalioji
šviesuomenė? Ko taip pabrukote uodegas? Juokingiausia, kad net nebandote
išsivartyti iš situacijos.
Filme „Krikštatėvis“ parodoma ta diena, kai šeimos galva, Michaelas
Corleone, per vieną dieną suveda visas senas sąskaitas. Tai nebuvo filmas
apie italų kilmės amerikiečių šeimą: ne, tai buvo filmas, iš kurio galima
ir reikia semtis supratimo, kokie dėsningumai ir taisyklės tvarko tą
šalį, kuri visada grįžta prie savo šaknų.

"A. Užkalnis. Pamokysime Ameriką. Tikrai?"
delfi.lt/news/ringas/lit/a-uzkalnis-pamokysime-amerika-tikrai.d?
id=72812848
Mes pasauliui davėme Paksą, Uspaskichą, Graužinienę, Šustauską,
Venckienę, tačiau sėkmingai galime paaiškinti amerikiečiams, už ką jiems
nebalsuoti ir kaip rinkimuose reikia galvoti galva. Giminės susirinkime
visada atskirsi bukiausią, bet aršiausią dalyvę, kuri aiškins jaunimui,
uždirbančiam 50 kartų daugiau už ją, kaip jie turėtų tvarkyti savo
karjerą, o dusyk išsiskyrusi teta, trečią vyrą nuvariusi į kapus, bus
pirmoji, kas pamokys apie santykius ir asmeninį gyvenimą. Lygiai taip pat
tie, kas atropoja keliais ir alkūnėmis prie JAV konsulato savo alkanoje
šalyje, kur naktį nešviečia žibintai ir reikia orientuotis pagal
kanalizacijos griovius, kad tik gautų vizą ir galėtų dažyti tvoras,
tikrai tuoj pamoralizuos apie Amerikos netobulą politinę sistemą ir
naivius rinkėjų pasirinkimus.
Didžioji pasaulio dalis su Amerika elgiasi kaip nedėkingi paaugliai,
gyvenantys tėvų namuose: jūsų darbas, gimdytojai, yra viską pirkti ir už
viską mokėti, bet nepamirškite, kad protingi šiaip jau esame mes, net jei
nesugebame po savęs išsiplauti indų ir pasikloti lovos.
Todėl šiandien jums sakau: Amerikai bus viskas gerai. Jų sistema labai
atspari ir yra išlaikiusi dar ne tokius sukrėtimus. Nesirūpinkite
Amerika, žiūrėkite geriau savęs.

"Užkalnis. Gėda ne dėl valdžios, gėda dėl tų, kas juos rinko"
delfi.lt/news/ringas/lit/uzkalnis-geda-ne-del-valdzios-geda-del-tu-kas-
juos-rinko.d?id=76842759
Puslapių plėšytojai patys į valdžią neatėjo. Jūs kalti, Lietuvos
rinkėjai. Jūs ir jūsų giminės, kurių kvailumą toleravote  kikenote, kai
babytė balsavo už Brazauską, nes gražus vyras, gūžčiojot pečiais, kai
dėdė buvo už Paksą, nes jis lakūnas ir dar žemaitis, paskui sukiojote
pirštą prie smilkinio, kai gimtajame Skersmyžių kaime giminaičiams patiko
Darbo Partija ir ūsuotas agurkų kunigaikštis, bet vis tiek nieko jiems
nesakėte ir važiavote į Skersmyžius mišrainių ir skerdienos valgyti,
arielkos gerti, nes ką čia ta politika, juk savi giminės esam. Imkit dar
šakočio, teta.
Pripažįstu, įsiklausydavau (kartais, bet per dažnai) į kniaukiančius
balsus: negalima juoktis iš valstiečių, jie mums duonutę augina, kaimas
mūsų atrama, kaimo žmones išmintingi ir žemėje maitintojoje yra tikroji
tiesa.
Pažiūrėkite buvusių komunistų veikėjų, daugiausia kenkusių Lietuvai,
biografijas: dažniausiai kilę iš gūdžių kaimų, iš CENZURUOJAMA šeimų,
išvažiavę į miestą mokytis, išsimušę per komjaunuolišką veiklą, tapo
komunistais ir užlipo į aukštumas, buvo paskirti ministrais ir partijos
sekretoriais, administravo Lietuvą, nepamiršdami tikriesiems ponams į
Maskvą skilandžių ir dešrų vežioti, o paskui rašė knygas, kaip jie ir
tada dirbo Lietuvai.
Dirbo, kaip išmanė: draudė spektaklius, cenzūravo knygas, gaudė
mokytojus, švenčiančius Velykas, filtravo filmus, skirstė
prisitaikėliškas CENZURUOJAMA (bet su filologiniu išsilavinimu) į spaudos
redaktorių postus, dėliojo charakteristikas, kam galima ir kam negalima
važiuoti į užsienį, tvirtino koncertų programas, meno tarybose laimindavo
paveikslus ir apskritai visą gyvenimą vadovavo protingesniems,
smalsesniems ir labiau tikusiems už pačius save. Proletariato, darbininkų
nelabai daug ir buvo: visas šitas brudas buvo išlindęs iš giliausių,
labiausiai nevykusių kaimų.
Visi dabartiniai žulikavimai, kuriuos matome šiandien, yra atėję iš
kolūkinio kaimo.