Tema: Re: Israel passes controversial 'nation-state' bill
Autorius: Audrys
Data: 2018-07-22 23:01:42
nu jo ...... o tu Pro-Rab :D profesionalus rabas

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:pj2ngk$cbb$3@trimpas.omnitel.net...

Burliokai nera tiksli nsavoka. Cia tik Repinas itaigiai juos pavaizdavo.
Tiksliau butu rabsila, kur rab verciasi kaip vergas ir sila kaip jefga.
Toks rusiskais matavimo vienetas vietoj Europoje naudojamo arklio jegos.
Lietuviskai rabsila neskamba verciant i darbo jega, Tiksliau skamba
burliokai.

"Kas yra baudžiauninkui LAISVĖ?"
pilietis.delfi.lt/voxpopuli/kas-yra-baudziauninkui-laisve.d?id=56299229
Kai po JAV pilietinio karo vergovė buvo panaikinta, džiaugsmas truko
labai neilgai. Paleisti į laisvę vergai nebežinojo, kur eiti ir ką
daryti. Didelė dalis tiesiog išmirė iš bado, o kiti gi grįžo pas
saviškius vergvaldžius ir puolę ant kelių maldavo priimti atgal.

ONA 2013-06-19 14:37
Neseniai marinau ukininka is Zemaitijos rajono. taip pat onkologija.
sukresta buvau, kai isgirdau, kaip nakti tas zmogus verke. klausiu''gal
skauda ar kas kitas yra? sako''ne- kad jus zinotumet kaip as noriu savo
namuose mirti,noriu paskutini karta savo sodyba pamatyti, savo suniuka
paglostyti... as ryte pati paskambinau seimai, papasakojau viska. man
atsake, kad nera ko cia issigalvoti, pavararis, jie turi daug darbo, daug
triuso prie gyvuliu o jam ligonineje yra labai gerai . as pasibaisejau
reiskia karve ar kiaule yra vertinama labiau man buvo taip baisu, slykstu
tiesiog.
-
Uzsiaugino ukininkas ekonomistus tai ir dvesia kaip suo. Kaip gyveno
tokio ir galo sulauke.

Leninas: "Liaudis turi gauti savo duonos davinį tik iš partijos rankų ir
bučiuoti tą ranką už tai, kad toji neleidžia numirti iš bado."
Partizanai kovojo uz valstybe, o stribai - Ykanomika. Siandien estai
kuria valstybe, o Lietuvoje - tie patys stribai - Ykanomika. Tik gulagais
tapo ukininku savivale.

Lietuva man primena durniu ligonine, kurioje pacientams leista rinkti sau
gydytojus is savo paciu tarpo.