Tema: Re: Israel passes controversial 'nation-state' bill
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-20 16:33:12
Kai kurie zino ir ta reikala skubina

"Varšuvoje  slaptas S.Skvernelio ir J.Kaczynskio susitikimas"
delfi.lt/news/daily/lithuania/varsuvoje-slaptas-sskvernelio-ir-
jkaczynskio-susitikimas.d?id=75666373
įteisinti originalią pavardžių rašybą pagal lenkų kalbos taisykles asmens
dokumentuose.
-
ir Lenkijos pilietybe

"V. Pranckietis: dėl koalicijos būtų deramasi tik su LLRA-KŠS frakcija, ne
V. Tomaševskiu"
delfi.lt/news/daily/lithuania/v-pranckietis-del-koalicijos-butu-deramasi-
tik-su-llra-kss-frakcija-ne-v-tomasevskiu.d?id=76152637
-
Dar vienas uzpakali tepa vazelinu

Siandien Lietuva man primena durniu ligonine, kurioje pacientams leista
rinkti sau gydytojus is savo paciu tarpo.

"pirmos nakties teisė nekaltybė, atiduota ponui"
Skirtingų socialinių grupių ir klasių žmones skyrė gili bedugnė.
Valstiečiai į didikus žiūrėjo su didele pagarba ir keliaklupsčiavo prieš
juos. Todėl ir jaunikiui garbės reikalas buvo savo jaunamarte pasidalinti
su kilmingo kraujo turinčiu didiku. Jam sukeltų kur kas didesnę baimę,
jeigu grafas imtų ir atsisakytų šios savo teisės. Tai užtrauktų didžiulę
gėdą tiek jaunam vyrui, tiek ir jo žmonai.
-
Gal ir Svernelis Varsuvoje prase Kacinskio, kad pamyletu jo zmona. Tuomet
Skvernelio (zmonos) palikuonys turetu lenkisko kraujo kuriamoje misrunu
autonomijoje.

"E. Jovaiša. Nekurkime diskriminacijos piliečių pasuose"
delfi.lt/news/ringas/politics/e-jovaisa-nekurkime-diskriminacijos-
pilieciu-pasuose.d?id=74843660
A. Kubiliaus siūlymas rašyti kitomis kalbomis vietoje valstybinės kalbos
prieštarautų Konstitucijai; Vakarų šalių praktikai; Europos žmogaus
teisių teismo išaiškinimams; daugumos Lietuvos piliečių valiai. Toks
sprendimas siaurintų valstybinės kalbos vartojimo erdvę, keltų Rusijos
reikalavimų grėsmę Latvijai (latviai dėl to mus ne kartą įspėjo,
prašydami solidarumo), įteisintų Vilniaus krašto gyventojų tautinę sudėtį
keitusių okupacijų padarinius.
-
Kai lietuviai nuspres dalinti keliagubas pilietybes tuomet kokias
pilietuybes pasirinks Dusanskiene, Solanex, Krokyko, Ergo Dar,
Pirtininkas, tovaryscius, Tomasevskis, Kubilius, Pranskietis, Skvernelis,
Pavilionis, liberalai ir t.t.

"V. Landsbergis apie referendumą dėl pilietybės: tai priemonė priešinti
žmones"
delfi.lt/news/daily/lithuania/v-landsbergis-apie-referenduma-del-
pilietybes-tai-priemone-priesinti-zmones.d?id=76162613#cxrecs_s
Konstitucijos keitimas atvertų duris pilietybę gauti žmonėms, to
norintiems ne iš meilės Lietuvai, o dėl kitokių interesų.

"D. Jauniškis: perspėdamas dėl išskirtinių teisių lenkams VSD kalbėjo
apie separatizmo pavojų"
delfi.lt/news/daily/lithuania/d-jaunis kis-perspedamas-del-isskirtiniu-
teisiu- lenkams-vsd-kalbejo-apie-separatizmo-pa voju.d?id=74241924

"Psichopatai: kas vyksta itin pasitikinčių, bet sąžinės neturinčių žmonių
smegenyse?"
delfi.lt/sveikata/psichologija/psichopatai-kas-vyksta-itin-pasitikinciu-
bet-sazines-neturinciu-zmoniu-smegenyse.d?id=78058997
"Psichopatais vadina „socialinius grobuonis, kurie žavi, manipuliuoja ir
negailestingai skinasi sau kelia per gyvenimą. Jie visiškai nejaučia
sąžinės priekaištų ir neužjaučia kitų. Savanaudiškai pasiima tai, ko
nori, ir elgiasi taip, kaip nori, laužydami visuomenės normas ir lūkesčius
be jokios kaltės ar graužaties"
„Empatijos nebuvimas yra vienas ryškiausių psichopato bruožų“
Nemažai jų tiesiog tobulai tinka verslo ar politikos pasauliui ir jame
tiesiog klesti.
-
Kubiliu atpazistate?