Tema: Re: Israel passes controversial 'nation-state' bill
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-20 16:35:54
On Thu, 19 Jul 2018 19:45:48 +0000, nelabs wrote:

> kokia dar "kontraversija". nacizmas plius ekspansija.
> kopija Hitlerio Vokietijos.
> jei tai vadinama "stiprinimu", tai eik tu na....

Durnius ir baznycioje musa. Pilnaverte tauta neturi taikstytis su
pasmerktos isnykimui visuomenes marazmais.

"Gediminas Navaitis. Testas kandidatams"
delfi.lt/news/ringas/lit/gediminas-navaitis-testas-kandidatams.d?
id=78599759
Ateinantys 2019 metai  net trijų rinkimų ir pasirinkimų metai.
Galima nekreipti dėmesio į politiko šūkius, bet kai valdančiosios
partijos lyderis per LRT praneša, kad ateityje svarbu bus ne tiek
išsaugoti Lietuvos valstybę, kiek ... valdanti politinė jėga tarsi
nebežino, kokią valstybę konstruoja. Peržvelgus daugelio partijų siūlymus
aiškėja, kad jų atstovų idėjos gali būti sėkmingai įgyvendintos ne
valstybėje, o teritorijoje, kad programose nuolat rašoma apie
integraciją, nes rašyti apie suverenumo ribojimą kol kas „negražu“.
Kandidatų nuomonės, ar reikia nepriklausomybės ir kaip ja turėtume
naudotis, turėtų būti paskelbtos.
Iš turtėjančios Lietuvos ieškant geresnio gyvenimo masiškai emigruojama.
Prieštaravimas reikšmingas ir akivaizdus. Kandidatai dėl šio
prieštaravimo mielai padejuoja, bet esminių priežasčių aiškinti nedrįsta.
Nes pamėginę tai daryti turėtų pripažinti, kad šiandieną Lietuvos
ekonominė galia yra nusavinta. O jeigu kas nors praranda galią ir
reikšmę, paprastai kas nors jas įgyja. Todėl Lietuvoje rasim banką,
valdantį keliolikos milijardų vertės turtą ir sumokantį porą tūkstančių
eurų metinius mokesčius. Suprantama, kad tokio banko darbuotojas tampa
pretendentu į Lietuvos Prezidentus. Valstybei prarandant ekonominę
reikšmę, Lietuvoje, kaip ir kitose moderniose šalyse, auga turtinė
nelygybė, o vidurinės klasės pajamos santykinai mažėja. Todėl neįtakinga
ir neturtinga Lietuvos vidurinioji klasė  mokytojai, gaisrininkai,
„Maximos“ kasininkės  savo mokesčiais išlaiko valstybę ir remia
vargstančius.
Riboti oligarchiją, o paprasčiau sakant, progresiškai apmokestinti itin
didelį, t. y. neskirtą vartojimui, o skirtą įtakai didinti, turtą gali
tik stipri nacionalinė valstybė, ginanti bendrus tautos interesus.
Iš viso, kas pasakyta, išvada paprasta  Lietuvoje visuomenės problemos ir
skurdas kyla ne dėl ekonominių sunkumų, o dėl silpnos nacionalinės
valstybės. Kontroliuoti oligarchiją ir korporacijas gali tik stipri
nacionalinė valstybė, besiremianti nacionaliniu identitetu ir siekianti
kurti laimingesnę visuomenę.
Tai yra ir testas kandidatams. Jiems tereikia atsakyti: „Už ką jie? Už
Lietuvos pajungimą viršnacionaliniams dariniams, besirūpinantiems
oligarchijos, didžiųjų tarptautinių korporacijų klestėjimu, ar už
nacionalinę XXI a valstybę?“

"Putinas pareiškė neketinantis būti prezidentu daugiau nei dvi kadencijas
iš eilės"
delfi.lt/news/daily/world/putinas-pareiske-neketinantis-buti-prezidentu-
daugiau-nei-dvi-kadencijas-is-eiles.d?id=78114707
-
O ka apie Lietuvos Konstitucija mano visi kiti kandidatai i prezidentus?

"Valdantieji koreguoja siūlymą dėl referendumo kartelės  galiotų tik
pilietybei"
delfi.lt/news/daily/lithuania/valdantieji-koreguoja-siulyma-del-
referendumo-karteles-galiotu-tik-pilietybei.d?id=78131085
S. Skvernelis pabrėžia, kad kartelė būtų nuleista tik dėl straipsnio apie
pilietybę  šią nuostatą būtų galima keisti pagal bendrus reikalavimus
referendumui, kai kitiems pirmojo skirsnio straipsniams liktų galioti
griežtesni reikalavimai.
-
Kas per konstitucija, jeigu visokie skverneliai su ja elgiasi kaip su
gatves merga? Man geriau tegu mus Putinas valdo, o ne tokie skverneliai

"Konstitucijos ekspertas: valdančiųjų siekis nuleisti kartelę
referendumui gali atverti Pandoros skrynią"
delfi.lt/news/daily/lithuania/konstitucijos-ekspertas-valdanciuju-siekis-
nuleisti-kartele-referendumui-gali-atverti-pandoros-skrynia.d?id=78115727
-
Problema sprendziama paprastai. Turi pradeti dirbti konstitucinio teismo
teisejai. Valdzioje sedincios bezdziones turetu buti teisiamos uz
konstitucijos lauzyma ir atimama Lietuvos pilietybe

"Konstitucijoje siūloma įrašyti, kad Lietuvos pilietybės nepraranda
įgijusieji NATO ir ES šalių"
delfi.lt/news/daily/lithuania/konstitucijoje-siuloma-irasyti-kad-lietuvos-
pilietybes-nepraranda-igijusieji-nato-ir-es-saliu.d?id=78038791
-
Tai gal ir Konstitucijha tokiu atveju turetu buti NATO arba ES. Beje,
okupacijos metais mes jau tokia Konstitucija turejome. Tik ten buvo
iteisinta CCCP pilietybe. Tokiame pase buvo 2 lapai. Vienas lietuviskas,
o kitas rusiskas. O koki dabar siulote pasa. Vienas lapas lietuviskas, o
kitas? Lenkiskas? Angliskas? Beje, kaip bus su Anglija, jeigu ji isstos
is ES ir NATO? Arba Sveicarija, Europos sirdis, nera nei NATO, nei ES?
Labai idomu butu, jeigu Lenkijoje laimetu euroskeptikai ir Lenkija isstotu
is NATO ir ES? Tomasevskininkams imtumete atimineti Lenkijos pilietybe?
Labai idomu kaip?
Ar ne paprasciau butu i Konstitucija irasyti, kad draudziama tureti antra
Rusijos pilietybe. Ir tiek uztektu. Butu visiems aisku ir suprantama.

"Gediminas Navaitis. Dviguba pilietybė  vienytis ar skaldytis?"
delfi.lt/news/ringas/lit/gediminas-navaitis-dviguba-pilietybe-vienytis-ar-
skaldytis.d?id=78070817
Jau šiandieną surengti referendumą Lietuvoje itin sunku. Piliečiai
nesusirenka balsuoti. Referendumui laimėjus bus sunaikinta tiesioginės
demokratijos prielaida  galimybė rengti referendumus.
Tinkamų sprendimų esama Lenkijos Respublikos, Vengrijos Respublikos bei
kitų šalių įstatymuose. Visų panašių siūlymų esmė vietoj dvigubos
pilietybės sukurti tarpinę instituciją  Lietuvio pasą.
-
Referendumas geras dalykas padeti taska sioje aferoje. Po pralaimeto
referendumo galima bus ivesti lietuvio pasa. Jeigu referendumas laimetu
tai jis butu paskutinis ivykes.

"Išskirtinis Egidijaus Kūrio interviu: apie laisvės kainą, daugybinę
pilietybę, politikų klaidas, skandalus ir draudimus"
delfi.lt/news/daily/law/isskirtinis-egidijaus-kurio-interviu-apie-laisves-
kaina-daugybine-pilietybe-politiku-klaidas-skandalus-ir-draudimus.d?
id=77170137
Dabartinis Pilietybės įstatymas leidžia buvusiam piliečiui nesunkiai
susigrąžinti pilietybę.

"Lietuvos ambasadorė: Londone lietuvių yra daugiau nei Klaipėdoje"
delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuvos-ambasadore-londone-lietuviu-yra-
daugiau-nei-klaipedoje.d?id=75228310
Izraelyje lietuvių kilmės žmonių apie 250 tūkstančių  tai yra Lietuvos
žydai. Pagal įstatymus jie gali turėti ir Izraelio, ir Lietuvos
pilietybes.
-
Istatynmas, kad po po metu tarnybos Lietuvos kariuomeneje savanoriu,
issprestu esmine problema. Tuo tarpu dvigubos pilietybes irasymas i
Konstitucija sukurtu labai daug problemu, kurios svariai issluotu
Lietuvos biudzeta.