Tema: Re: slaptas CZV kalejimas Antaviliuose
Autorius: Rimas_OK
Data: 2009-12-03 11:25:33
Čia greičiau laidos vedėjų bėda, kad pasikviečia ministrą kalbėti kaip
gydytoją.
manau turėtų kalbėti apie ministerijos darbą, pasiruošimą, problemas ir
t.t. Bet aišku visuomenė nori išgirsti iš ministro "kaip gydytis?" Tai
gal ir protingiau būtų buvę sakyti "klauskit ne manęs, o savo gydytojo".
Bet aš asmeniškai nematau pasaulio pabaigos, jei ministras išsakys savo
patarėjų ar savo šeimos gydytojos nuomonę.