Tema: Re: slaptas CZV kalejimas Antaviliuose
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-26 16:17:00
Mano požiūriu ne aš o jūs esat praradę realybės jausmą.

Mane stebina tokis noras "priklausyti bilekam, kad tik priklausyti"; sąjūdis,
nebus sąjūdžio, bus gerai skinai, nebus skinų - tiks ir raudonosios brigados.
SS irgi tiktų manau ? O chunveibinai ? Raudonieji Khmerai irgi musie tinka ?
Nu ir vilniaus brigada tiks, ir tulpiniai...
Tau musie labai tiktų emigruot lotynų amerikon, ten daug tokių komunistų.