Tema: Re: slaptas CZV kalejimas Antaviliuose
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-26 15:12:24
Tave su malonumu ir be jokio sąžinės priekaišto nužudyčiau, jei
tik kiltų komunistinio perversmo pavojus ir būtų prasmės priešintis
(o nesipriešint visad nėra prasmės). Kodėl - jau ne syki išdėstyta.
Tu esi žmogus, kuriam šimtai milijonų nužudytų yra niekis, kuriam
tesvarbu, jog "komunizmas" grąžiai skamba, tokie kaip tu vardan
to skambesio žudė GULaguose ir visose kitose komunizmo
inkarnacijose. Geriau išsyk nužudyt keleta niekšų, nei poto
laidoti milijonus.