Tema: Re: slaptas CZV kalejimas Antaviliuose
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-23 14:56:40
Dar daugiau: kaip išvis gali egzistuot civilizacija, atsisakanti tokių
kalėjimų, apie kurios čia visi bazarina. Taip, tai nėra labai gražu,
bet tai būtina sąlyga, norint išlikti. Kai prasideda karai ir/ar teroro
aktai, visuomenė privalo susitaikyti arba su demokratijos principų
netaikymu priešams, arba su savo išnykimu.