Tema: Re: slaptas CZV kalejimas Antaviliuose
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-27 16:40:35
Nu tai kad neišsiverčia. Viskas ir susiveda į pagrindą.
Kodėl komunizmas - blogis ir juos reikia smerkti, niekinti, o
aptikus besigviešiančius valdžios - žudyti ? O gi todėl, kad
niekas niekados ir niekur istorijoj nepraliejo tiek kraujo,
nesukėlė tiek bado ir ekonominių kolapsų, kaip komunistai.

Pradžioj (o ir daba) anys šaukia "kapitalistai buržujai padarė
prolių gyvenimą neįmanomu, sukilkit vergai nužemintieji".
"Vergai" sukila ir laimėjimo atveju patampa tikrais vergais, su
labai menka teise gyventi, kas prie blogiukų buržujų buvo
neįsivaizduojama (palygink pvz. liaudies gyvenimą prie caro
ir prie bolševikų, ar pvz. mirties bausmių kiekį prie caro ir
prie bolševikų, Š. Korėjos liaudies gyvenimą ir P. Korėjos).

P.S.: drakonai - stipriai kiti niuansai, tai iš esmės pasakėčia
apie valdžią. pasakėčia kilus iš Azijos, kur visad ir visur
dominavo autoritarinė valdžia, be jokių tramdančių marškinių
(valdžių pasidalijomo, demokratijos ir pan.).