Tema: Re: Kodel nereikalinga devalvacija
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-16 08:31:58
> Vidai ir Marux - net ir didziausiam nenaudeliui anksciau ar veliau nusvinta
> gera mintis (o gal jis ja perskaite kur nors ir dabar raso). Lietuva per
> maza kritine mase mastanciu zmoniu, todel pasiulymu reikia is visu. Beda,
> kad tie pasiulymai prisimenami bunant opozicijoje, bet ne pozicijoje. Bet
> cia politiniai zaidimai..... Ir nereikia zmoniu smerkti amzinai, as pvz AMB
> jau atleidau. To pykcio kazkaip per daug Lietuvoj.....trukdo jis adekvaciai
> vertinti situacija, juk as pilnai tikiu, kad visi gali pasiulytu geru
> minciu.

Vieninteli karta balsavau uz Brazauska kai Landzbergis gavo absoliucia dauguma parlamente. Tik todel, kad aplink Landzbergi buvo susispiete banda aferistu, siekianciu ganytis visu musu saskaita. Akivaizdu, kad Landzbergio aplinkoje negali buti tik protingi. Tas pats procentas protingu yra ir Brazausko puseje. Pavyzdziui is ten Grybauskaite...

> [...]
> partiju istatai - is anksto susitariant, opozicijai balsuojant butinai pries
> pozicija ir atvirksciai). Man regis, partiju istatai kaip tik ir trukdo
> isrinktiesiems. Prisizada to, ko negali isteseti (pvz tokio pacio lygio
> pensijos pensininkams per ateinancius 4 metus). Ir reikia atidirbineti
> elektoratui / sponsoriams (bankams, maximai). Del to man patinka Valinsko
> istatai (gal jo partija ir niekam tikusi, bet jis pats man imponuoja kur kas
> daugiau, nei nemazai kitu senu politikos zirgu) - juose teisybes daugiau.

Valinsko niekur neminiu, nes parlamentas su dominuojanciais "avinais", niekada neleis pasireiksti Valinskui. Todel as ji nurasiau is karto ir i savo reitingus netraukiu. Apmaudu, kad biudzetas brangiai apmokes Valinsko partijos "ekskursija" po seima ir, jo partijos zmones, igije zinias ir patirti, ateityje bus nurasyti is politinio gyvenimo.

> [...]
> bobutei pakeltu pensija (ar kazka panasaus jis ten tada pries rinkimus
> sake)... As dar galiu suprasti, kai savu interesu ziuri Seimunai (mutave
> Seime), bet kai savu interesu ima ziureti rinkejai, jie tiesiog prasosi, kad
> besibolotiruojantys bandytu juos apgauti pazadais (abi puses zino kad
> dauguma siekiu - nerealus - ir matome kad tai vyksta), man sunku
> suprasti.... Juk ne tame esme. Esme, kad esam visi toj pacioj geldoj, reikia
> visa ekonomika traukti, o ne ziureti savo interesu... patrauke ekonomika
> automatiskai turesime daugiau to pyrago...

Butent todel yra cia isizeidusiu, kad lietuvius pavadinau ne zemdirbiu tauta, o "mongolu-totoriu" palikuonimis, kurie isiverze i parlamenta ima siaubti Lietuva.

> reikia perzengti asmeniskumus, nenusistatyti pries zmones is anksto - tai
> yra musu Seimo problema. Per daug jie isisuke i vidines rietenas
> (pozicija/opozicija, seni randai, atidirbimas sponsoriams ir rinkejams - to
> gal ir neisvengsi, bet galima tai daryti neuzmirstant ir Valstybes - kol
> tokia dar turim). Tas pats kaip ir mes - rinkejai - i partijas. Kaip ir
> minejau, reikia priversti esancius Seime dirbti, o ne keisti juos (ateis
> tokie patys). Tam yra du dalykai: bizunas ir gedos jausmas. Pirmo neturim,
> antruoju - disponuojam laisvai. Beje, antrasis efektyviai veikia JAV
> [...]
Cia jau rinkejo kulturos (placiaja prasme) problema.